Terug naar overzicht

Status van je bestelling

Je wil jouw nieuwe raamdecoratie en/of zonwering natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging per mail.

Zodra jouw bestelling in productie wordt genomen ontvang je hier een bevestiging van per mail. Je kunt de bestelling niet meer wijzigen of annuleren wanneer deze in productie is genomen.

Jouw bestelling wordt direct vanuit de fabriek door onze vervoerder NE DistriService geleverd op je thuisadres. Je wordt door ons op de hoogte gehouden wanneer de bestelling is verzonden vanuit de fabriek, zodat je weet wanneer je de bestelling ongeveer bij je thuis kunt verwachten. De avond vóór levering ontvang je van NE DistriService een track en trace nummer met een tijdvak per mail. 

Veelgestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?

Tijdens het productieproces van jouw bestelling houden we je per mail op de hoogte van de status. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer je bestelling in productie is, wanneer de bestelling verzonden wordt vanuit de fabriek en wanneer we verwachten dat je bestelling bezorgd of gemonteerd wordt. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Na akkoord op de offerte of voldoen van de (aan)betaling wordt de bestelling in productie genomen. Wijzigen of annuleren is dan niet meer mogelijk.

Terug naar overzicht

Scroll to Top