Status en levering


STATUS VAN JE BESTELLING

status_bestelling

Je wilt je raamdecoratie en/of zonwering natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling.

  • 1. Bestelbevestiging
    Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een bestel- bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.

  • 2. In Productie
    Per e-mail krijg je van ons een bevestiging zodra jouw bestelling in productie wordt genomen. Wanneer de bestelling in productie is genomen, kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

  • 3.Verzending
    Jouw bestelling wordt direct vanuit de fabriek door onze vervoerder NE DistriService geleverd op je thuisadres. Je wordt door ons op de hoogte gehouden wanneer de bestelling is verzonden vanuit de fabriek, zodat je weet wanneer je de bestelling ongeveer bij je thuis kunt verwachten.

  • 4. Onderweg!
    Wanneer de route van de vervoerder bekend is, krijg je een track en trace nummer van NE DistriService. Het track and trace nummer kun je de avond voor levering in jouw mailbox verwachten. In de e-mail zie je een tijdvak van twee uur verschijnen, zodat je weet hoe laat jouw bestelling ongeveer wordt geleverd.

Maak een klantaccount aan
Via jouw account kun je alle gegevens bekijken en vind je een overzicht van jouw bestelgeschiedenis. Als je inlogt op jouw account kun je de status inzien van het product dat je hebt besteld.


LATEN BEZORGEN

De producten van INHUIS Plaza worden meestal binnen 10-15 werkdagen bij je thuisbezorgd als je kiest voor zelf meten en monteren. Jouw bestelling wordt thuisbezorgd door NE DistriService. NE DistriService bezorgt op basis van een postcodeschema. Bekijk het leverschema hier.

Enkele dagen voor de levering krijg je een bevestiging van de geplande afleverdatum. De avond voor de levering ontvang je een e-mail met een link waarmee je de verwachte aflevertijd kunt volgen.

Niet thuis?
Ben je op het moment van levering niet aanwezig? Neem dan een aantal uur voor de levering contact op met onze klantenservice, zodat wij hiervan op de hoogte zijn. Wij nemen contact op met de vervoerder en zorgen ervoor dat de bestelling op een ander moment wordt geleverd. Wil je het pakket bij de buren laten bezorgen? Dan hebben we hier een specifieke opdracht van jou voor nodig. Dit in verband met de hoge aansprakelijkheid van het product.

Ben je niet thuis bent wanneer de vervoerder voor de deur staat? Dan ontvang je een kaart in de brievenbus waarmee je een nieuwe afspraak kunt maken met de vervoerder voor een geschikt aflevermoment.


Verzenden

bezorging

Wij bieden u graag zo veel mogelijk service wanneer u bij ons bestelt. Daarom belonen onze klanten ons met 9.1 op Trustpilot!
Maatwerk gaat bij ons verder dan alleen de producten, wij bieden dit ook aan in onze services. Zo bezorgen wij uw bestelling zo snel mogelijk op het door u aangegeven adres en leveren wij in heel België.

Bestelling thuis laten bezorgen
Voor bestellingen vanaf €199,- bezorgen wij uw producten gratis aan huis. Voor de bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €19,95 voor de bezorging.
De bezorging van uw bestelling wordt verzorgd door On-Time.

Op het moment dat On-Time uw bestelling ontvangt sturen zij u een email met het Track & Trace nummer van het pakket.
Met dit nummer kunt u het pakket onderweg volgen en wordt de geschatte levertijd weergegeven.
Heeft u vragen over uw bestelling? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via e-mail, online chat of telefonisch.

Bestelling inclusief montageservice
Wanneer u kiest voor onze montageservice worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onze monteur neemt uw bestelling dan uiteraard voor u mee!


AFHALEN

Wil je jouw bestelling graag bij onze vestiging in Barendrecht ophalen? Dat is mogelijk, wanneer je dit bij de bestelling hebt aangegeven. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, nemen we contact met je op zodat je de bestelling kunt afhalen. Je kunt het eventuele restantbedrag bij ons in de showroom voldoen via de pin of contant.


LEVERTIJDEN

De levertijd van ieder product is afhankelijk van het merk en het type product. In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd oplopen. Zo kan het product nog niet volledig op voorraad zijn waardoor de levertijd wordt uitgesteld. Uiteraard houden we je hiervan op de hoogte.

In verband met het hoogseizoen is de levertijd op dit moment inclusief meten en monteren 6-8 weken.

Zelf monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 2-3 weken
Gordijnen 2-3 weken
Shutters 10-12 weken
Horren 2-3 weken
Buitenzonwering 3-4 weken
Terrasoverkappingen 3-4 weken
Rolluiken 2-3 weken
Buitenleven 3-4 weken
Laten monteren
Product type Levertijd
Raamdecoratie 4-5 weken
Gordijnen 4-5 weken
Shutters 12-14 weken
Horren 4-5 weken
Buitenzonwering 5-6 weken
Terrasoverkappingen 5-6 weken
Rolluiken 4-5 weken
Buitenleven 5-6 weken

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Al onze producten worden speciaal voor jou op maat geproduceerd. Wanneer de maten bekend zijn en de aanbetaling is voltooid, word jouw bestelling vrijwel direct in productie genomen. Jouw order kan dan alleen nog gewijzigd of geannuleerd worden als deze nog niet in productie is genomen. Wil je een orderwijziging doorgeven of een bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice door te bellen naar +31 (0)180- 555 900.

Als de bestelling nog geannuleerd kan worden, krijg je aanbetaling of het volledig aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen vijf werkdagen op jouw rekening teruggestort. Wanneer je de betaling hebt voltooid met een creditcard, moet je rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer drie weken.